Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Βασίλης Μιχαλολιάκος: Δεν έχω δηλώσει ακόμα αν θα είμαι υποψήφιος ή όχι

Σιγήν ιχθύος τηρεί ο νυν δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος για την εκ νέου υποψηφιότητά του.

Οπως δήλωσε μιλώντας στον Real Fm «δεν έχω δηλώσει αν θα είμαι υποψήφιος ή όχι. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου σπουδαίο, αλλά διεκδικώ το δικαίωμά μου να αυτοπροσδιορίζομαι».

«Προερχόμενος από τον σκληρό πυρήνα της Νέας Δημοκρατίας, πήρα μια απόφαση που μου άλλαξε τη ζωή. Είπα ότι παραιτούμε από όλα τα αξιώματα και είμαι υποψήφιος Δήμαρχος. Με τίμησαν οι Πειραιώτες και εδώ και τρία χρόνια, κάνουμε μαζί ένα σημαντικό έργο», επεσήμανε.

Ο κ. Μιχαλολιάκος πρόσθεσε πως «η προεκλογική περίοδος ακυρώνει τη λειτουργιά του Δήμου.
Αν δηλώσω σήμερα υποψήφιος Δήμαρχος, είναι πολύ λογικό οι αντιδήμαρχοί μου, οι δημοτικοί σύμβουλοι, να σπεύσουν στον αγώνα του σταυρού προτιμήσεως και να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους. Και έχουμε δουλειά να κάνουμε. Δεν φτάνουν οι 30-40 μέρες προεκλογική περίοδος;» για να καταλήξει πως «αν θέλω να είμαι υποψήφιος, θα είμαι. Στις προηγούμενες εκλογές, το ερώτημα ήταν, ο βρώμικος Πειραιάς, θα καθαρίσει; Τώρα δεν το λένε αυτό. Η κοινωνική πολιτική η οποία ασκείται, δεν έχουμε κανέναν άνθρωπο στους δρόμους. Είναι μια σκληρή προσπάθεια».

Πηγή: NewPost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: