Η κατασκευή τεσσάρων νέων λεωφορειολωρίδων, στις οδούς Γ. Παπανδρέου (πρώην Ανθέων), Αγγελάκη, Παπαναστασίου, καθώς και στη Λεωφόρο Στρατού, ξεκινά άμεσα, με στόχο τη μείωση του χρόνου κίνησης των λεωφορείων και τη γενικότερη ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης. Η σχετική σχετική σύμβαση εκτέλεσης υπογράφηκε σήμερα, από τον αντιδήμαρχο Αστικού Περιβάλλοντος, Ανδρέα Κουράκη και εκπρόσωπο της ανάδοχης εταιρείας.
«Εάν σκεφτούμε ότι ένα και μόνο λεωφορείο που μεταφέρει 40 επιβάτες, αντικαθιστά την παρουσία στους δρόμους της πόλης 40 ιδιωτικών αυτοκινήτων που καταναλώνουν καύσιμα, μολύνουν το περιβάλλον και δημιουργούν έμφραγμα στην κυκλοφορία της πόλης, γίνεται φανερό για ποιον λόγο επιδιώκουμε τη διεύρυνση του δικτύου των ειδικών λωρίδων μέσων μαζικής μεταφοράς», σημειώνει ο κ. Κουράκης και προσθέτει:
«Μετά από επίμονες και επίπονες προσπάθειες, καταφέραμε να πάρουμε την αρμοδιότητα και στη συνέχεια εξασφαλίσαμε τις αναγκαίες πιστώσεις για την κατασκευή τους. Οι τέσσερις νέες λεωφορειολωρίδες που προστίθενται και διευρύνουν το υπάρχον δίκτυο, είναι ακόμη ένα βήμα για να κάνουμε την πόλη μας ασφαλή, βιώσιμη και υγιή».
Σε τέσσερις μήνες
Το έργο είναι προϋπολογισμού 346.723,47 ευρώ και προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων τεσσάρων μηνών. Σκοπός του είναι η υλοποίηση των νέων Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων, με τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε επιπλέον οδικούς άξονες στο δήμο Θεσσαλονίκης, για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας των Αστικών Συγκοινωνιών και τη μείωση κυκλοφορίας των Ι.Χ. στην πόλη.
Συνοπτικά, το έργο θα συμπεριλαμβάνει σε όλες τις λεωφορειολωρίδες το διαχωρισμό τουςαπό τη λοιπή κυκλοφορία με την κατάλληλη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση και εργασίες ασφαλτόστρωσης στο μήκος και στο πλάτος τους, εργασίες για την κατασκευή εσοχών κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης, εσοχή για ταξί κ.ά.
Ειδικότερα, κατασκευές Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων θα πραγματοποιηθούν:
- Στην οδό Γ. Παπανδρέου, στο τμήμα της από την οδό Κορομηλά και μέχρι 35μ. πριν από τη διασταύρωση με την οδό Θ. Σοφούλη, στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κίνησης από τη Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου προς την οδό Θ. Σοφούλη.
- Στην οδό Αγγελάκη, από την πλατεία ΧΑΝΘ και έως 60μ πριν από την πλατεία Σιντριβανίου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση από την πλατεία ΧΑΝΘ προς την πλατεία Συντριβανίου.
- Στην οδό Αλ. Παπαναστασίου, στο τμήμα της από τον κόμβο με την οδό Βαλαγιάννη και μέχρι τη συμβολή της με την ΕΛΛ της Λεωφόρου Στρατού, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης.
- Στη οδό Αλ. Παπαναστασίου, στο τμήμα της από τον κόμβο Κωνσταντινουπόλεως – Λεωφόρου Στρατού και μέχρι 27μ πριν από τη διασταύρωσή της με την οδό Βαλαγιάννη, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς Χαριλάου.
- Στη Λεωφόρο Στρατού, στο τμήμα της από την οδό Ι. Χρυσοστόμου και μέχρι την οδό Κυβερνίδου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης.
- Στη Λεωφόρο Στρατού, στο τμήμα της από την οδό Ν. Ζέρβα και μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Μπιζανίου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς Χαριλάου.
Το έργο χρηματοδοτείται από το «ΕΣΠΑ» στο πλαίσιο του Eπιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση Προσπελασιμότητας 2007-2013», στον άξονα προτεραιότητας ΙΒ «Κυκλοφοριακή και Περιβαλλοντική Διαχείριση Δικτύων Μεταφορών»/Θεματική Προτεραιότητα «Πρόληψη Κινδύνων», που συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής.
Πηγή: Αγγελιοφόρος
«Εάν σκεφτούμε ότι ένα και μόνο λεωφορείο που μεταφέρει 40 επιβάτες, αντικαθιστά την παρουσία στους δρόμους της πόλης 40 ιδιωτικών αυτοκινήτων που καταναλώνουν καύσιμα, μολύνουν το περιβάλλον και δημιουργούν έμφραγμα στην κυκλοφορία της πόλης, γίνεται φανερό για ποιον λόγο επιδιώκουμε τη διεύρυνση του δικτύου των ειδικών λωρίδων μέσων μαζικής μεταφοράς», σημειώνει ο κ. Κουράκης και προσθέτει:
«Μετά από επίμονες και επίπονες προσπάθειες, καταφέραμε να πάρουμε την αρμοδιότητα και στη συνέχεια εξασφαλίσαμε τις αναγκαίες πιστώσεις για την κατασκευή τους. Οι τέσσερις νέες λεωφορειολωρίδες που προστίθενται και διευρύνουν το υπάρχον δίκτυο, είναι ακόμη ένα βήμα για να κάνουμε την πόλη μας ασφαλή, βιώσιμη και υγιή».
Σε τέσσερις μήνες
Το έργο είναι προϋπολογισμού 346.723,47 ευρώ και προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων τεσσάρων μηνών. Σκοπός του είναι η υλοποίηση των νέων Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων, με τις οποίες θα δοθεί προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε επιπλέον οδικούς άξονες στο δήμο Θεσσαλονίκης, για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και αξιοπιστίας των Αστικών Συγκοινωνιών και τη μείωση κυκλοφορίας των Ι.Χ. στην πόλη.
Συνοπτικά, το έργο θα συμπεριλαμβάνει σε όλες τις λεωφορειολωρίδες το διαχωρισμό τουςαπό τη λοιπή κυκλοφορία με την κατάλληλη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση και εργασίες ασφαλτόστρωσης στο μήκος και στο πλάτος τους, εργασίες για την κατασκευή εσοχών κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης, εσοχή για ταξί κ.ά.
Ειδικότερα, κατασκευές Ειδικών Λωρίδων Λεωφορείων θα πραγματοποιηθούν:
- Στην οδό Γ. Παπανδρέου, στο τμήμα της από την οδό Κορομηλά και μέχρι 35μ. πριν από τη διασταύρωση με την οδό Θ. Σοφούλη, στη δεξιά πλευρά κατά την κατεύθυνση κίνησης από τη Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου προς την οδό Θ. Σοφούλη.
- Στην οδό Αγγελάκη, από την πλατεία ΧΑΝΘ και έως 60μ πριν από την πλατεία Σιντριβανίου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση από την πλατεία ΧΑΝΘ προς την πλατεία Συντριβανίου.
- Στην οδό Αλ. Παπαναστασίου, στο τμήμα της από τον κόμβο με την οδό Βαλαγιάννη και μέχρι τη συμβολή της με την ΕΛΛ της Λεωφόρου Στρατού, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης.
- Στη οδό Αλ. Παπαναστασίου, στο τμήμα της από τον κόμβο Κωνσταντινουπόλεως – Λεωφόρου Στρατού και μέχρι 27μ πριν από τη διασταύρωσή της με την οδό Βαλαγιάννη, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς Χαριλάου.
- Στη Λεωφόρο Στρατού, στο τμήμα της από την οδό Ι. Χρυσοστόμου και μέχρι την οδό Κυβερνίδου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης.
- Στη Λεωφόρο Στρατού, στο τμήμα της από την οδό Ν. Ζέρβα και μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Μπιζανίου, στη δεξιά πλευρά με κατεύθυνση προς Χαριλάου.
Το έργο χρηματοδοτείται από το «ΕΣΠΑ» στο πλαίσιο του Eπιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση Προσπελασιμότητας 2007-2013», στον άξονα προτεραιότητας ΙΒ «Κυκλοφοριακή και Περιβαλλοντική Διαχείριση Δικτύων Μεταφορών»/Θεματική Προτεραιότητα «Πρόληψη Κινδύνων», που συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Συνοχής.
Πηγή: Αγγελιοφόρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου