Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Παναγιώτης Ψωμιάδης: «Φεύγω αήττητος και νικητής»

«Με την αποχώρησή μου σπάω τις κομματικές αλυσίδες»

Όλγα Γκάλη

«Με το κεφάλι ψηλά» αποχώρησε σήμερα από το γραφείο του στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Ο έκπτωτος περιφερειάρχης αποχαιρέτησε τους στενούς του συνεργάτες και τους εργαζόμενους στην Περιφέρεια. Σε σύντομη ομιλία του, δεν παρέλειψε να θυμίσει το υψηλότατο ποσοστό εκλογής του,  χαρακτηρίζοντάς το ως συντριπτικό.

«Μετά από δέκα χρόνια αποχαιρετώ τους συνεργάτες στη Νομαρχία και στην Περιφέρεια.  Φεύγω αήττητος και νικητής με 52,5%. Σίγουρα έκπτωτος δεν είμαι, είμαι νικητής στη συνείδηση του ελληνικού λαού» τόνισε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Ο ίδιος άφησε ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο να συνεχίσει την πολιτική του δράση από άλλο μετερίζι. «Με την αποχώρησή μου σπάω τις κομματικές αλυσίδες. Νιώθω απελευθερωμένος,  εξάλλου η πατρίδα μας περιμένει όλους. Έχω ένα καλό, δεν βιάζομαι στη ζωή μου. 30 χρόνια υπηρετώ αξίες, ιδανικά, τη θρησκεία μας, την πατρίδα μας, τον ελληνικό λαό. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω».

Αναφερόμενος στο έργο του είπε ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του, έγιναν «πάνω από 140 σχολεία,  325 αθλητικά έργα, 1.000 μικρότερα, αλλά εξίσου σημαντικά τεχνικά έργα, δρόμοι, γέφυρες,  ένα σύγχρονο περιφερειακό μέγαρο που ολοκληρώνεται σύντομα. Η ΠΚΜ είναι δεύτερη ανάμεσα  σε όλες τις περιφέρειες της χώρας στην απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ. Αυτές είναι  μερικές μόνο από τις ψηφίδες της προσφοράς μας στο νομό Θεσσαλονίκης αλλά και σε ολόκληρη την Κεντρική Μακεδονία».

Δεν παρέλειψε δε, να στείλει μήνυμα σε φίλους και εχθρούς: «Όσο γι' αυτούς που βιάζονται,  για μία ακόμη φορά, να πανηγυρίσουν την πολιτική μου εξόντωση, τους απαντώ πως το τέλος της πολιτικής μου πορείας θα το φέρει μόνο ο λαός, κανείς άλλος...».

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια: