Αργύρης Λαφαζάνης
πρώην Νομάρχης – πρώην Βουλευτής Χαλκιδικής
Πολύγυρος 18/12/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συγχαρητήρια και καλή δουλειά στον Ζαφείρη Σακελλάρη.
Είναι ιδιαίτερα θετικό γεγονός για τον νομό μας η ανάληψη καθηκόντων
αντιπροέδρου της Εγνατίας Οδού από τον Χαλκιδικιώτη Ζαφείρη Σακελλάρη.
Διαθέτει αναμφισβήτητα και την γνώση και την εμπειρία ώστε να συμβάλει
καθοριστικά στην προώθηση του εκτεταμένου και σημαντικού έργου της
Εγνατίας.
Η συγκυρία της κατασκευής δύο έργων στον νομό μας από την Εγνατία
Οδό Α.Ε. καθιστά το γεγονός ακόμη πιο ευτυχές. Ο δρόμος Μουδανιών –
Ποτίδαιας χρειάζεται την φροντίδα ενός Χαλκιδικιώτη για να προσαρμοστεί
καλύτερα στις ανάγκες και τα συμφέροντα των κατοίκων και να ξεφύγει
από τα μέτρα μόνο των επισκεπτών και των μεγάλων επιχειρήσεων.
Η μεγάλη πρόκληση όμως για τον Ζαφείρη είναι σίγουρα η βελτίωση του
δρόμου Γαλάτιστας – Θέρμης που επιτέλους, μετά από αναμονή δεκαετιών,
ξεκινάει. Βέβαια δεν πρόκειται για τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο που
οραματιζόμασταν, αλλά τουλάχιστον θα πάψει να είναι τόσο φοβερά
επικίνδυνος. Όπως είναι γνωστό στις αρχικές προβλέψεις του έργου, όπως
εξαγγέλθηκε πομπωδώς λίγο πριν τις εκλογές του 2009, έγιναν τα τελευταία
δύο χρόνια μεγάλες βελτιώσεις που άλλαξαν κυριολεκτικά την μορφή του.
Έτσι ενώ αρχικά προβλέπονταν σκέτη ασφαλτόστρωση μόνο του τμήματος
στον νομό Θεσσαλονίκης χωρίς τίποτε άλλο, δηλαδή ένα έργο που στήθηκε
για να εξυπηρετήσει αποκλειστικά την γρήγορη εκταμίευση από εργολάβους
μάλλον προεπιλεγμένους, στην συνέχεια με την καθοριστική βοήθεια και
ενεργό συμμετοχή του τότε υφυπουργού Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη, με
τα ίδια περίπου λεφτά, προστέθηκαν στο έργο: Η διαπλάτυνσή του σε
διατομή 9/11, η επέκτασή του μέσα στον νομό μας, η κατασκευή δώδεκα
κόμβων και άλλες επιμέρους βελτιώσεις.
Μένουν όμως και άλλα σημαντικά να γίνουν και θα τα επισημάνω
θεωρώντας ότι έτσι βοηθάω στην προώθησή τους:
> Χρειάζεται πίεση και φροντίδα για να κατασκευασθεί ταυτόχρονα και το
τμήμα των 5,2 χιλιομέτρων της νέας χάραξης που δεν έχει ακόμη
διασφαλισθεί γιατί καθυστερούσε η σύνταξη και έγκριση της
περιβαλλοντικής μελέτης.
> Πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια να λυθεί, όσο γίνεται, το πρόβλημα
των “στενώσεων” του δρόμου όπου δεν υπάρχει διαθέσιμος από την
υφιστάμενη απαλλοτρίωση χώρος, δηλαδή στα Βασιλικά, την Ραιδεστό, την
Θέρμη και ενδεχομένως και αλλού.
> Είχα ζητήσει και το επαναλαμβάνω να υπάρξει παρέμβαση για την
βελτίωση της κατάστασης στην περιοχή της Θέρμης που είναι και
προβλέπεται να παραμείνει απαράδεκτη, όπως επίσης και για την σύνδεση
του δρόμου με το αεροδρόμιο, που ενώ προβλέπονταν σε προηγούμενο
έργο, δεν κατασκευάσθηκε.
Αυτά είναι μερικά από όσα περιμένουμε από τον Χαλκιδικιώτη
Αντιπρόεδρο της Εγνατίας και είμαι βέβαιος ότι θα τα πετύχει. Η βεβαιότητα
αυτή πηγάζει από το ότι δεν ανακάλυψα τελευταία και μετά την συμμετοχή
του στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ “Την επιστημονική του κατάρτιση, την
εμπειρία του αλλά κυρίως τον άμεμπτο και ακέραιο χαρακτήρας του”. Θα
μπορούσε και θα έπρεπε να έχει αξιοποιηθεί από το 2009, αν ο βουλευτής
και πρώην υφυπουργός δεν αξιολογούσε τα στελέχη ανάλογα με το πόσο
χρήσιμες είναι οι επιλογές τους για τον ίδιο.
Αργύρης Λαφαζάνης
πρώην Νομάρχης – πρώην Βουλευτής Χαλκιδικής
Πολύγυρος 18/12/2012
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Συγχαρητήρια και καλή δουλειά στον Ζαφείρη Σακελλάρη.
Είναι ιδιαίτερα θετικό γεγονός για τον νομό μας η ανάληψη καθηκόντων
αντιπροέδρου της Εγνατίας Οδού από τον Χαλκιδικιώτη Ζαφείρη Σακελλάρη.
Διαθέτει αναμφισβήτητα και την γνώση και την εμπειρία ώστε να συμβάλει
καθοριστικά στην προώθηση του εκτεταμένου και σημαντικού έργου της
Εγνατίας.
Η συγκυρία της κατασκευής δύο έργων στον νομό μας από την Εγνατία
Οδό Α.Ε. καθιστά το γεγονός ακόμη πιο ευτυχές. Ο δρόμος Μουδανιών –
Ποτίδαιας χρειάζεται την φροντίδα ενός Χαλκιδικιώτη για να προσαρμοστεί
καλύτερα στις ανάγκες και τα συμφέροντα των κατοίκων και να ξεφύγει
από τα μέτρα μόνο των επισκεπτών και των μεγάλων επιχειρήσεων.
Η μεγάλη πρόκληση όμως για τον Ζαφείρη είναι σίγουρα η βελτίωση του
δρόμου Γαλάτιστας – Θέρμης που επιτέλους, μετά από αναμονή δεκαετιών,
ξεκινάει. Βέβαια δεν πρόκειται για τον μεγάλο αυτοκινητόδρομο που
οραματιζόμασταν, αλλά τουλάχιστον θα πάψει να είναι τόσο φοβερά
επικίνδυνος. Όπως είναι γνωστό στις αρχικές προβλέψεις του έργου, όπως
εξαγγέλθηκε πομπωδώς λίγο πριν τις εκλογές του 2009, έγιναν τα τελευταία
δύο χρόνια μεγάλες βελτιώσεις που άλλαξαν κυριολεκτικά την μορφή του.
Έτσι ενώ αρχικά προβλέπονταν σκέτη ασφαλτόστρωση μόνο του τμήματος
στον νομό Θεσσαλονίκης χωρίς τίποτε άλλο, δηλαδή ένα έργο που στήθηκε
για να εξυπηρετήσει αποκλειστικά την γρήγορη εκταμίευση από εργολάβους
μάλλον προεπιλεγμένους, στην συνέχεια με την καθοριστική βοήθεια και
ενεργό συμμετοχή του τότε υφυπουργού Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη, με
τα ίδια περίπου λεφτά, προστέθηκαν στο έργο: Η διαπλάτυνσή του σε
διατομή 9/11, η επέκτασή του μέσα στον νομό μας, η κατασκευή δώδεκα
κόμβων και άλλες επιμέρους βελτιώσεις.
Μένουν όμως και άλλα σημαντικά να γίνουν και θα τα επισημάνω
θεωρώντας ότι έτσι βοηθάω στην προώθησή τους:
> Χρειάζεται πίεση και φροντίδα για να κατασκευασθεί ταυτόχρονα και το
τμήμα των 5,2 χιλιομέτρων της νέας χάραξης που δεν έχει ακόμη
διασφαλισθεί γιατί καθυστερούσε η σύνταξη και έγκριση της
περιβαλλοντικής μελέτης.
> Πρέπει να καταβληθεί προσπάθεια να λυθεί, όσο γίνεται, το πρόβλημα
των “στενώσεων” του δρόμου όπου δεν υπάρχει διαθέσιμος από την
υφιστάμενη απαλλοτρίωση χώρος, δηλαδή στα Βασιλικά, την Ραιδεστό, την
Θέρμη και ενδεχομένως και αλλού.
> Είχα ζητήσει και το επαναλαμβάνω να υπάρξει παρέμβαση για την
βελτίωση της κατάστασης στην περιοχή της Θέρμης που είναι και
προβλέπεται να παραμείνει απαράδεκτη, όπως επίσης και για την σύνδεση
του δρόμου με το αεροδρόμιο, που ενώ προβλέπονταν σε προηγούμενο
έργο, δεν κατασκευάσθηκε.
Αυτά είναι μερικά από όσα περιμένουμε από τον Χαλκιδικιώτη
Αντιπρόεδρο της Εγνατίας και είμαι βέβαιος ότι θα τα πετύχει. Η βεβαιότητα
αυτή πηγάζει από το ότι δεν ανακάλυψα τελευταία και μετά την συμμετοχή
του στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ “Την επιστημονική του κατάρτιση, την
εμπειρία του αλλά κυρίως τον άμεμπτο και ακέραιο χαρακτήρας του”. Θα
μπορούσε και θα έπρεπε να έχει αξιοποιηθεί από το 2009, αν ο βουλευτής
και πρώην υφυπουργός δεν αξιολογούσε τα στελέχη ανάλογα με το πόσο
χρήσιμες είναι οι επιλογές τους για τον ίδιο.
Αργύρης Λαφαζάνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου