Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Άδωνις Γεωργιάδης: «Μου έριξε κουτουλιά ο Κασιδιάρης»

Μία άγνωστη ιστορία βίας με «πρωταγωνιστή» και πάλι τον Ηλία Κασιδιάρη αποκάλυψε ο Άδωνις Γεωργιάδης μιλώντας σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1.

«Πριν από τρία χρόνια είχα πάει στην πλατεία Αττικής να παραλάβω ένα ψήφισμα των κατοίκων για το μεταναστευτικό. Εγώ δεν γνώριζα τότε τον κ. Κασιδιάρη. Με περικύκλωσε μαζί με άλλους δέκα και μου είπε "τι θες εσύ εδώ ρε;" και κάτι άλλα. Εγώ δεν έδωσα σημασία, είπα "αφήστε με να κάνω τη δουλειά μου".

Ο συγκεκριμένος κύριος, λοιπόν, μου έριξε μια κουτουλιά. Κυκλοφορούσα με ένα τεράστιο καρούμπαλο για μέρες στη Βουλή», υποστήριξε ο υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ , προσθέτοντας: «Γενικώς, με μισούν εμένα στην Χρυσή Αυγή».

Πηγή: NewPost

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και μετά ξύπνησε?Κι αν όντως του ριξε κουτουλιά δεν πειράζει καλά του κανε