Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Ιδού πως δηλητηριάζουν τις διμερείς σχέσεις οι «φίλοι» Τούρκοι…

Οι ψευδαισθήσεις των Ελλήνων πολιτικών και πολλών μελών της υποτιθέμενης διανόησης είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνες για το σημερινό κατάντημα του τόπου. Είναι οι ίδιοι που προσπαθούσαν τόσα χρόνια να μας πείσουν για την ορθότητα της πολιτικής του να θεωρείται ως αρχή και τέλος της όποιας ελληνικής εσωτερικής και εξωτερικής πολιτικής η Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς πολλοί εκ των οποίων ευημερούσαν παρασιτικά σε βάρος των υπολοίπων, αφού «ταΐζονταν» από τον πελώριο γραφειοκρατικό μηχανισμό των Βρυξελλών, δηλαδή από τα λεφτά του Έλληνα και του Ευρωπαίου φορολογούμενου.

Όποιος τολμούσε να τους προειδοποιήσει για το λογικό σφάλμα του να θεωρείται η Ένωση ως δεδομένη, μαζί με την όποια – επίπλαστη όπως αποδείχθηκε – ευημερία, «ριχνόταν στην πυρά» και τον διαπόμπευαν με επίθετα του τύπου «εθνικιστής» και «πατριδοκάπηλος».

Είναι οι ίδιοι που προσπαθούσαν τόσα χρόνια να μας πείσουν για την ανάγκη να εισέλθει η Τουρκία στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να αντιμετωπιστούν τα ελληνοτουρκικά προβλήματα και οι ίδιοι που ενθουσιάζονταν όταν πολιτικοί ή στρατιωτικοί ηγέτες και από τις δυο χώρες… έπιναν ένα κρασί μαζί και μιλούσαν για… Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (ΜΟΕ), λες και το πρόβλημα ανάμεσα στις δυο χώρες δεν είναι οι αμφισβητήσεις και οι διεκδικήσεις επί ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων, αλλά το έλλειμμα εμπιστοσύνης ανάμεσα στις δυο πλευρές!

Στη συνέχεια, οι «επίσημοι» αράδιαζαν πλήθος αρλούμπες προς τους δημοσιογράφους οι οποίοι τις αναπαρήγαγαν στα ΜΜΕ που εκπροσωπούσαν, με αποτέλεσμα να επικρατήσει στην Ελλάδα μια χαζοχαρούμενη διάθεση και κάθε είδους ψευδαίσθηση αναφορικά με το μέλλον των διμερών σχέσεων. Όλοι είχαν ξεχάσει τις αποκαλύψεις των εγχειριδίων της διαβόητης σοβιετικής μυστικής υπηρεσίας, της KGB η οποία ενημέρωνε τα στελέχη της ότι η διαδικασία χειραγώγησης της κοινής γνώμης μιας χώρας – στόχου μπορούσε να διαρκέσει ακόμα και 15 χρόνια έως ότου να παραχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πλέον, ήρθε η ώρα να εκτεθούν όλοι όσοι δηλητηρίαζαν την ελληνική κοινωνία με τις ιδεοληψίες τους , κυρίως όμως οι απόψεις τους οι οποίες πρέπει να πεταχτούν στον κάλαθο των αχρήστων της Ιστορίας, ώστε η επόμενη ημέρα να εμφανίσει μια απαλλαγμένη από τέτοιες αντιλήψεις ελληνική κοινωνία, ώστε να ξεκινήσει σταδιακά η «ανακατασκευή» του οικοδομήματος, του κοινωνικού ιστού και του ελληνικού κράτους αυτού καθεαυτού.

Στο πλαίσιο των ανωτέρω παρατηρήσεων θεωρούμαι εξαιρετικά σημαντικό το δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΟ ΘΕΜΑ» που υπενθύμισε το τι ακριβώς πληροφορούνται οι Τούρκοι μαθητές από το σύστημα εκπαίδευσης της γειτονικής μας χώρας, τη στιγμή που εδώ οι υπεύθυνοι προσπαθούν να ξεριζώσουν από την ελληνική εκπαίδευση οτιδήποτε σχετίζεται με αυτά που υποτίθεται ότι υπερασπιζόμαστε επειδή τελούν υπό απειλή. Και φυσικά, προϋπόθεση να σώσεις κάτι είναι το να αντιλαμβάνεσαι το πρόβλημα. Εάν κάποιοι, εντολοδόχοι ή μη, επιθυμούν να μετατραπούν σε… γιουσουφάκια, «ο δρόμος είναι ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα».

Μπορούν να μεταβούν στην… Υψηλή Πύλη και να υποβάλλουν τα σέβη τους στον όποιο… σουλτάνο και να τεθούν στη δούλεψή του. Είναι δικαίωμά τους απαραβίαστο και ιερό. Το να επιχειρούν όμως να επιβάλλουν τις αντιλήψεις τους στην ελληνική κοινωνία χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι αποτελούν μια θλιβερή μειοψηφία, αυτό και αντιδημοκρατικό είναι και καταστροφικό για το κράτος (δεν λέμε για το έθνος ώστε να αποφύγουν… την αλλεργία, αν και αυτό είναι δικό τους προσωπικό πρόβλημα το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουν).


Αναδημοσιεύουμε λοιπόν ορισμένα από τα «μαργαριτάρια» της τουρκικής σχολικής εκπαίδευσης, μπας και ξυπνήσουν ορισμένοι και αντιληφθούν ότι με τις αντιλήψεις τους έχουν βάλει την Ελλάδα και τους Έλληνες στο δρόμο της δορυφοροποίησης, στο… ηλιακό σύστημα της Τουρκίας:

>Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».

>Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)

>Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».

>Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

«Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά. Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης!»

>Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες,

>Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.

>Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

>Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το… 2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.

Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία… Μετά από την ανάγνωση του θέματος που δημοσίευσε η εφημερίδα «ΤΟ ΘΕΜΑ», πόσο υπερβολικά, κακόπιστα και… εθνικιστικά φαντάζουν τα σχόλια που κάναμε στην αρχή της ανάρτησης;

Πηγή: Defence Point

Δεν υπάρχουν σχόλια: