Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

«Με υψίστη Περηφάνια»


(Η επιστολή αυτή απευθύνεται προς τον Αδελφόν ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΛΑΟΝ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ, ΕΛΛΑΔΟΣ.)

...Το όνομά μου είναι Ανδρέας Ζάκος. Είμαι Υιός του Χαράλαμπου Ζάκου και της Αειμνήστης Χριστίνας από το γένος Παπασάββα.

Είμαι Έλληνας Ορθόδοξος Χριστιανός, γεννημένος στην Μεγαλόνησο Κύπρο. Μιλώ και γράφω απταίστως την Ελληνική Γλώσσα και το ίδιο συμβαίνει με ολόκληρη την οικογένειά μου, (δεν ξέρουμε και καμιά άλλη γλώσσα άλλωστε).
Στην καθημερινότητά μας, σαν οικογένεια και κοινωνία ολόκληρη, μιλούμε την Κυπριακή Διάλεκτο. Η διάλεκτος αυτή (με παραλλαγές) είναι η απόγονος γλώσσα της Αρχαίας Ιωνικής Διαλέκτου που είναι και η Μητέρα γλώσσα ολόκληρου του Ελληνικού Στοιχείου. Επίσης η Διάλεκτος αυτή ονομάζεται και Αρκαδοκυπριακή, διότι προέρχεται από τους Αρκάδες, τους πρώτους Έλληνες Άποικους του Νησιού, που χρονολογούνται γύρω στο 12ον αιώνα π.Χ.

Είμαστε Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι γιατί και εμείς όπως τους υπολοίπους Έλληνες ακλουθήσαμε τις Παραδόσεις της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας η οποία αφομοίωσε τον Χριστιανισμό ως την Κύρια Θρησκεία των πολιτών της. Κατά τους αρχαίους χρόνους οι πρόγονοί μου, Έλληνες της Κύπρου, πίστευαν εις τους Δώδεκα Θεούς του Ολύμπου.

Για αιώνες τώρα οι Πρόγονοί μου Έλληνες της Κύπρου, κράτησαν την Ελληνικότητά τους με νύχια και με δόντια. Πολλές φορές προσπάθησαν να ΕΝΩΣΟΥΝ το νησί με την Μητέρα Ελλάδα, αλλά λόγω των Συγκυριών και ξένων συμφερόντων το Νησί παρέμεινε "Ανεξάρτητο". Ο τελευταίος αγώνας για την ΕΝΩΣΗ έγινε την περίοδο 1955-1959. Τα αποτελέσματα οι περισσότεροι τα γνωρίζετε.

Αδέλφια Έλληνες,

Οι πρόσφατες δηλώσεις του Πρόεδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας περί Εισβολής της Ελλάδος στην Κύπρο, την περίοδο του Ιουλίου του 1974, αποτρόπιασαν ΟΧΙ μόνο εμένα αλλά και ολόκληρη την οικογένειά μου.

Δεν μπορώ να μιλήσω για ολόκληρο τον Ελληνισμό της Κύπρου αλλά πιστεύω ακράδαντα ότι οι Δηλώσεις του Πρόεδρου πρόσβαλλαν ολόκληρο τον Ελληνισμό του Νησιού. Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΗ ΘΥΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.

Από τα βάθη της ψυχής μου Εγώ ο Ελάχιστος και η οικογένειά μου ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ!

Όσο για τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Όλοι στην Ζωή κάνουμε λάθη. Το ποιο Ελάχιστο πράγμα που μπορούσε να κάνει ήταν να Απολογηθεί προς τον Λαό της Ελλάδος.

Εάν όμως αυτό που έκανε δεν είναι λάθος, τότε καλύτερα ο Θεός να τον Βοηθήσει και να παραιτηθεί!

Σχόλιο: Η αχαριστία είναι το μεγαλύτερο αμάρτημα. Στην αρχαιότητα η Αχαριστία πολλές φορές ετιμωρείτο με Θάνατο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: