Συμβολική σιωπηρή συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Συντάγματος πραγματοποίησαν το απόγευμα 17/2/2011 και ώρα 6 μ.μ., οι συμβασιούχοι του δημοσίου και ευρύτερου δημοσίου τομέα.
Οι εργαζόμενοι διαμαρτυρήθηκαν για τη μη μετατροπή των συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου από την ελληνική Δικαιοσύνη.
Η απόφαση για τη συγκέντρωση ελήφθη από το Πανελλήνιο Συντονιστικό των Συμβασιούχων που συγκροτείται από συμβασιούχους 38 φορέων του στενού και ευρύτερου δημοσίου τομέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Μπορείτε ελεύθερα να σχολιάζετε τα θέματα μας. Μηνύματα με υβριστικό και συκοφαντικό περιεχόμενο θα διαγράφονται.